30 Augusti

Idag får jag blogga, Specs alltså. Matte har gått o blivit sjuk! Skönt för mig, för då får jag mysa massor, men tråkigt för matte eftersom hon nyss börjat ny skola.

Jag tänkte iallafall berätta en grej jag gjorde igår och idag! Eftersom nu min matte mått lite dåligt så har jag inte fått nån långis, så hon kom på en liten fiffig grej igår! Där vi brukar gå våran morgon/kvälls runda så finns det ett ställe med massa gula höga blommor! Så matte tog en pinne som hon kastade in i det höga gräset. Hur hon tänkte då det fattar jag inte alls, för pinnes fastnade högst uppe i en gul blomma! Och du anar inte vad jag fick springa o leta innan jag såg den! Då tog jag sats och gjorde ett känguru hopp så jag landade rakt på blomman! Då fick jag pinnen! Då blev matte jätteglad! Men vet ni vad hon gör sen? Hon kastar den igen! Och denna gång hamnar den på backen, men jag trodde den hamnade högt uppe igen, så jag sprang och kollade i himlelen och ställde mig på bakbenen och letade! Men jag såg den inte. Matte hon stod dubbelvikt och skrattade åt mig!

Taskig matte va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Krya på dig från oss!

2009-08-30 @ 19:02:06
URL: http://juliusmatte.blogg.se/
Postat av: Jessica

Krya på dig.

Jag har dragit med min förkylningen i 4 veckor nu jag är så trött på det.

Hoppas ditt inte blir lika långvarigt

2009-08-31 @ 12:49:14
Postat av: Louise

Ja det får vi abslut göra! :D

2009-09-01 @ 11:52:18
URL: http://raisetofame.blogg.se/
Postat av: Anna & Nova

Hihi, tokig matte :)

Min Nova tycker att Specs är hur söt som helst (och jag håller såklart med)!

Trist med förkylning, har själv åkt på det nu :(

Krya på dig och ge voffs en puss från oss!

Mvh Anna & Nova

2009-09-01 @ 23:18:54
URL: http://www.novalajnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0