3 Augusti

Nu har vi precis kommit in från en hundträff med Marie och Ramses. Det var ett tag sen de träffades men det är aldrig några problem, bara att slänga in Specs i hundburen med Ramses och åka. Så himla skönt att ingen av dem vill "göra upp".

I helgen var det bröllop för min och Robins del, Specs fick vara hos min mormor och morfar. Där älskar han att vara! Han börjar prata i bilen så fort man svänger in på grusvägen. Han hade fått varit med på en grannfest och lekt med en liten jack russel och badat. Han har haft det underbart, men han var glad att vara hemma! Igår var han så trött att han sov hela kvällen. Vi kom hem vid halv sex och vid elva fick jag väcka honom för att gå kvällsprommisen.

Bröllopet var jättefint, ett enkelt bröllop på en slags hembygdsgård. De hade tur med vädret så de gifte sig ute. Sedan var det fest hela kvällen och natten lång! Jätteroligt var det!

Måste bara skryta lite, var ett tag sen nu ;) Jag och Specs gick i skogen och såp ser han ett rådjur. Han springer efter det och jag kriker allt jag orkar, men på ett nytt sätt och han tvärstannar! Jag blev så paff att jag helt glömde berömma när han stannade! Men han kom tillbaka till mig och då fick han massor med godis :) Så duktig! Himla skönt att inkallningen sitter som den ska nu.

Idag under dagen har vi varit i skogen med mamma och Annie, vi letade kantareller och hittade faktiskt endel. Specs han sprang som en tok i skogen, snacka om lycklig vovve!

Kommentarer
Postat av: Sara och Dagmar

Åh, härligt! När sånt händer blir man bara sååå lycklig!

2009-08-06 @ 10:37:52
URL: http://minhunddagmar.blogg.se/
Postat av: Sara och Dagmar igen...

Hej igen!

Kom på att jag kunde fråga dig om en sak.

Det är så att jag vill gå en grundkurs i klickerträning hos några superduktiga instruktörer i Fjugesta, mellan Karlskoga och Örebro. Kursen är på fem tillfällen, kvällstid. Grejen är ju att det blir rätt långt att åka från Karlstad, men om jag får någon att samåka med så är det ju inga problem. Tänkte därför höra om det är något du är intresserad av? I så fall kan jag ju plocka upp dig i K-hamn. Har även frågat Louise och Svea och Linnéa och Teja. Vet inte om du känner de två sistnämnda, men de går valpkurs hos Malin just nu. Vore ju kul om vi var ett gäng som gick kursen! Hör gärna av dig om du känner till någon annan som kan tänkas vilja gå!

2009-08-06 @ 11:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0