16 Augusti

Vill börja med att säga Grattit till Jennie!! grattis på din 18-årsdag :) <3

Jag är skitnervös!!! Jag och Specs ska ut och resa igen. Vi ska äntligen få träffa våra vänner Laila, Tråålla och Linåå.
Jag är så himla glad för det! Men ändå så är jag skinervös för jag har bara åkt tåg en gång, och det var direkt tåg.. i morgon måste jag byta tåg i sthlm! Har drömt massa mardrömmar om det.

Första drömmen så skulle jag fråga om hjälp när vi kom till stockholm, då var det en dum brud som lurade mig, hon sa fel tåg till mig. Så jag hamnade någonstans mitt i ingenstans.

Andra drömmen så kom vi fram till Laila, men när vi skulle kliva av så slet specs av sig halsbandet och sprang in i tåget och så åkte tåget iväg!!!


Fytusan för sånt här. Hade jag haft lugnande tabletter hade jag fasen tagit en i morgon.

Kommentarer
Postat av: Jennie

TAAACK :) <3

2009-08-16 @ 20:22:00
URL: http://jejnie.blogg.se/smurfen
Postat av: Sara och Dagmar

haha, vad gullig du är! Du kommer ju klara det där galant ska du se. Nemas problemas!

Lycka till!

2009-08-17 @ 10:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0