8 April

Nu är det bara 21 dagar kvar tills vi flyttar! På torsdag kommer dom och ska göra en förbesikting i lägenheten, så vi ska greja lite i helgen eftersom Ozzyjävel bara förstör.

Jag och Specs har precis kommit in från en prommi i skogen, tur att jag har korv med mig! Vi mötte en dagisgrupp i skogen, och Specs äälskar ju barn. Men han var duktig och lyssnade på mig :) Nu ligger han nyduschad o sover som en stock. Mätt och trött och lycklig.
Igår var vi hemma hos Laila och påskpysslade. Specs skulle ligga plats för att inte vara ivägen, men helt plötsligt hade Specs glömt bort hur man lägger sig ner, han fattade inte alls vad jag menade när jag sa plats. Så jag fick gå emot honom lite argt och då lägger han sig ner jättesakta och samtidigt tittar på mig hela tiden. Sen när jag vänder mig om står hanigen. Hormoner säger jag bara...
Aja, det går väl över på honom med ;)

Kommentarer
Postat av: Katta

Gud va roligt!! dem 21 dagarna kommer gå skit fort. hoppas de går bra med besiktningen.

2009-04-10 @ 15:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0