30 April

Idag är sista dagen vi äter, sover och hmm, ja skiter i den gamla lägenheten! I morgon kommer alla underbara människor och hjälper oss :) Tack!

Jag och Robin började måla i köket igårkväll, det blev lite för mörkt för att göra klart och sen skulle jag vilja vara ca en meter längre så jag nådde överallt. Har ingen stege.
Specs har inte varit i den nya lägenheten än, han ska få följa med mig över om en liten stund när jag ska måla. I kväll ska han följa med till hult och kolla på majbrasa för att sedan följa med Laila hem och övernatta där. För på fredag ska han följa med till Mariebergsskogen och vara med på "Barn-med-hund". Alice (Lailas dotter) ska ställa honom. Han passar perfekt för det eftertsom han är så underbart snäll. Hoppas det går bra för dom :)
Sedan ska han få vara hos Laila medans vi grejar i ordning så han slipper den stressen.
Igår fick han bada också, nu har vi en ljusare och lurvig golden igen! så himla söt när han är nybadad!

Nej nu ska jag gå ut med Specs, bädda, mata Specs, och sen presentera Specs sitt nya hem :) Hoppas han gillar det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0