2 April

Idag har varit en händelserik dag i Specs lilla liv!

I morse var vi ute i skogen med Laila, Linåå, Tråålla och Delphie. Specs visade INTE sin bästa sida. Han trotsade hej vilt.
Jag sa åt honom att sitta, då la han sig ner, när jag sa sitt igen så stack han iväg. Sen när jag skulle skälla lite på honom trodde han att jag lekte med honom.. jösses ibland försvinner tålamodet. Men enligt min kära vän A-L så är det sånt som går över.

Det blev en skogsprommis på ca två timmar iaf, vi stannade och fotade mycket! Bilder kommer här nedan ;)

sen åkte vi hem och då fick Trots-Specs bada som straff. Sen sov han, då var han söt.

På eftermiddagen när Robin kom hem från jobbet så bestämde vi oss för att åka ut till a9 området och gå promenad. Så det blev att vi gick 6 km i skogen. Där var Specs lycklig och bara allmänt söt.

Här kommer bilderna från dagen!







Kommentarer
Postat av: Sara

Om du bara visste vad lycklig jag blir över att höra att även Specs kan vara trotsig! :) haha, nejdå, men ibland känns det som att det bara är Dagmar som inte vill lyda.

Hur går det för er? Såg att ni också provat agility - det är ju bara så kul!! Vi ska gå kurs i vår förhoppningsvis!

2009-04-24 @ 19:59:10
URL: http://minhunddagmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0