18 September

Nu är hösten verkligen här, och med den så kom självklart förkylningarna. Robin har haft feber i två dagar, och jag börjar känna mig dålig jag med.
Specs tycker att vi är jättetråkiga nu.

Men jag var ute och lekte med honom på planen förut, han fick träffa en åtta veckors american wolfdog, hur söt som helst! Och han var nästan lika stor som specs :) Specs fattade såklart att det var en ännu yngre valp än han själv. för  han kaxade upp sig så den lilla lurven la sig på rygg framför Specs. Då vart han nöjd kan jag säga.

Gick en liten promenad med honom efter lekträffen, för han har bara sovit idag eftersom vi inte gjort något med honom, så han har världens energi.

Det har kommit två nya tänder nu :) dom är inte framme helt, men de syns iaf.

Och lilla duktiga Specs kan gå fot minsann!

Kommentarer
Postat av: Angelica's Assa

Kom ihåg att specs inte dör av att ta det lugnt ett par dagar medan du och Robin kurrerar er.

2008-09-19 @ 08:48:43
URL: http://angelic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0