8 Oktober

Nu har jag letat igenom honom, inga fler äckelkryp. Det var väl någon som hängde med från skogen.

Vi skippade marken idag, vi tog en skogspromenad idag istället, han går lös hela vägen i skogen, förrutom på ett ställe som är jättenära E18, där kopplar jag honom. Vågar inte chansa.
Specs tycker det är jättekul att gå i skogen, när vi komemr fram till en liten tjärn med vatten så vill han fram o titta, så jag sa till honom "titta! där är vattnet!" Då blir han helt knäpp och springer fram till mig och ska busa med mig och skojmorrar och ska nog helst butta i mig i vattnet. En dag kanske han kommer lyckas.

När han stannar för att lukta, vilket han gör nästan hela tiden. Så har jag börjat säga "Hejdå Specs" då kommer han som ett spjut! Duktig kille.

Ikväll ska han bada! Uscha tycker han, har gjort rent hans öron idag med, de blir skitiga efter bara några dagar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! det är jätte bra med min prins,han är så lydig och duktig!Vägde han i förra veckan då vägde han 18kilo, så dom verkar ligga ganska lika Tyzon och specs.

Lisa

2008-10-10 @ 13:57:32
URL: http://lizha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0