27 Oktober

Idag har jag och Specs varit hos veterinären, nu väger våran pojke 21 kg!

Och snart ska jag och Specs träffa Ramses och Marie, sedan ska vi gå hem till systrarna. Jag ska klippa klorna på Louises kanin.
Specs sov hos mamma och pappa i lördags, det hade gått superbra! :) Han kissade och bajsade inne en gång, men hemma är han rumsren, men det är ju inte så lätt på ett nytt ställe.

Nu börjar trotsen att komma med..tror jag skrev det sist, men han lyssnar mindre och mindre. Bara att fortsätta kämpa!

Snart blir han fem månader, inte klokt vad tiden går fort! Så om ca en månad ska vi börja kurs igen :) Vardagslydnad. Det längtar vi till båda två, vi tycker båda att det är jättekul! Och det gör nog Husse med, visst Robin? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0