3 November

I morgon fyller Specs fem månader! Tiden bara flyger iväg. Vi tränar mycket med att ha honom lös på promenaderna nu. Idag gick han lös i ca 10 min på väg till mamma. Han stannar och luktar, sen när jag ropar så kommer han! Han är duktig.

Han har kommit in i spökåldern nu, jag och Robin satt och kollade på tv en kväll. Så kommer Specs springande från köket med raggen framme, sen vågade han inte gå in själv i köket på en stund. Haha, han är så rolig.

Nästan alla hans tänder är nu utbytta, han tuggar massa massa på allt han ser ute. Längtar tills det är klart.

I morgon bitti ska vi gå en långis tänkte jag, sen ska jag till stallet så då får han vara ensam hemma ett tag. Sen när jag kommit hem ska vi gå till veterinären och väga honom. Får se om han har gått upp något sen förra måndagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0