30 December

Näst sista dagen på 2008, jag firar den med att vara sjuk. Har haft feber hela dagen, så jag har en understimulerad voffsing vid mina fötter. Men han är så himla duktig! Han ligger och sover med mig hela dagen, nyser jag så är han där och ska kolla så att allt är okej. Så himla sött.
Trotsen har nog inte kommit till Specs egentligen, skrev det för ett tag sen, men har kommit på nu att han är inge trotsig alls. Inte om man jämför med andra valpar i hans ålder, men jämför man med hur han Har varit, så kan det ju kanske räknas som trots.
Nyårsafton i morgon, jag och Robin och Specs ska vara hemma hos mamma och pappa, de ska bort så det blir bara vi och Louise och Billy såklart :)

Känns skönt att vara hemma med Specs på hans första nyår, vill se själv så att han mår bra och inte blir rädd. Det har smällts litegrann här hemma, då reagarar han inte alls, skööönt!

Han har blivit en riktig sjusovare också! Han kan lätt sova till tio, är det ingen vaken när han vaknar då så lägger han sig igen. Anledningen till att jag vet det är att jag har lurat honom lite när jag varit tröttare än tröttast. Lite skillnad mot några månader sedan, då var det upp mitt i natten och kissa bebis. Nu kan man trampa på honom mitt i natten utan en enda reaktion.

Matgalen är han fortfarande.. den dagen han INTE vill äta, då är det något fel på honom ;)

Känns skönt att få fira in 2009 med våran fina älskade Specs <3 Lillskiten <3


 Storskiten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0