8 Augusti

Idag har det varit en väldigt händelserik dag i mitt lilla liv.

Jag fick följa med till mattes föräldrar och träffa deras hund. Jag var inte alls intresserad i början, jag ville bara hälsa på alla människor som kom dit och hälsade på!
Men efter en stund så blev jag trött och då glömde jag bort att hålla mig undan för deras hund, så jag gick fram till honom och slickade honom på nosen. Vi kommer att bli kompisar han och jag, han är lite som en extra pappa för mig.

När vi kom hem därifrån så fick jag prova att vara ensam hemma för första gången, matte och husse skulle åka och handla. Jag blev lite ledsen precis när dom stängde dörren, men sen orkade jag inte bry mig, jag la mig och sov i stället.

När dom kom hem så fick jag mitt första bad, det har regnat här hela dagen och jag älskar att leka och gräva i sandlådan. Så då blir jag ganska smutsig.
Mitt första bad gick alldeles galant. Jag var duktig och satt stilla hela tiden. Jag pratade lite med matte, försökte få henne att förstå att det inte var så himla mysigt, men hon brydde sig inte om mig, så jag fick lov att gilla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0