5 Augusti

Nu har jag bott hos Robin och Sofie (som min husse och matte heter) i en hel vecka och en dag. Jag trivs väldigt bra här, dom är snälla mot mig (bestämda också när det behövs).

Jag har börjat att busa ordentligt nu! Jag bits ganska hårt ibland så då får dom säga åt mig och så får jag bita hårt på mina leksaker istället.

Igår fick jag ett nytt halsband! Jag blev jättefin och jag fick följa med in i affären tillochmed! Det var en väldigt snäll farbror där som gav mig godis. Då mådde jag bra. Matte tycker att jag har vuxit mycket, hon säger att jag börjar bli tung. För hon fick bära mig inne i affären. Jag fick ju också åka bil igår, jag är jätteduktig! Jag vill helst sitta i mattes knä, men när dom sätter ner mig på golvet så går det också bra.

Idag ska jag få leka med några hundar, får se vad jag tycker om det! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja dom var verkligen lika, kul att läsa om allt som specs har för sig då Tyzon gör ganska lika bus saker. Vad kul att det går bra för er!///Lisa

2008-08-06 @ 14:56:53
URL: http://lizha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0