31 Augusti

Idag ska jag få följa med matte och husse till mattes mormor, dom bor ute i tevsand och där finns det massa vatten! så om jag törs kanske jag ska få bada lite :)

Idag busade jag med matte och husse, och så fick jag lite stollryck och sprang som en tok! Jag sprang o sprang så jag sprang rakt in i köksbordet. Det gjorde jätteont på mig, jag började gråta och kröp upp i mattes famn. Dom blev väldigt rädda då matte och husse, men som tur är så gick det bra. Jag kan springa som en tok igen och har glömt bort vad som hände.

Jag har fått tillbaka aptiten ordentligt igen nu, och så fort matte säger: "Vill du ha mat?" Så blir jag helt tokig! Vilken dum fråga igentligen. Klart att jag vill ha mat!

När vi var iväg till mormor och åt mat och grisöron, det var bara jag och Billy som åt grisöron. Men då gick det jättebra mellan oss, jag är mycket  tuffare och modigare nu så jag vågar tillochmed busa med Billy litegrann.

Nej, nu ska jag snart åka bil, Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0