27 Augusti

Jag har fått som jag vill, matte och husse blötlägger maten igen!

Men nu har jag börjat att inte äta upp all mat. Lite vrång är jag nog. Hi hi.

Idag ska jag få åka till veterinären, jag ska få åka bil till karlskoga. Men det klararjag utan problem. Jag älskar att åka bil!
Jag kan skriva sen igen o säga hur det gick hos veterinären.

Nu har jag varit hos veterinären, det var inga problem alls, det enda som var lite läskigt var att det kom in en hund som jag tyckte såg lite otäck ut.
Men när jag fick sprutan var jag en liten tuffing, jag pep lite, men sen glömde jag bort varför. Kan bero på att jag fick en godis?

Jag fick ett ben av husse att ha på vägen hem i bilen, men det är ju alldeles nytt och då är det inte så gott.

Matte och husse frågade veterinären om mitt bett också, jag har lite trångt bett, men det är på bättringsvägen sa han :) Då blev dom glada. De frågade också veterinären om min mage, för jag har blivit väldigt lös i magen från igår, men då tyckte den dumma veterinären att jag inte skulle få någon mat på ett tag, så att magen skulle bli tom. Gissa om jag kommer att vara hungrig? Men det blir bra tillslut, är ju inge kul att vara så i magen heller.


Efter veterinären åkte vi hem till husses mormor och morfar, dom hade aldrig träffat mig så det var på tiden. Jag charmade dom såklart. Jag charmar alla jag träffar, inte så konstigt eftersom jag är världens finaste valp. Det tycker iallafall matte och husse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0