23 Augusti

Nu vågar matte och husse nästan säga att jag har blivit rumsren! Sist hon sa det började jag kissa inne nästan hela tiden! Hihi
Men den här gången så är det nog så. Jag har börjat få gå i koppel till en gräsmatta där jag kissar och bajsar. Så nu har jag förstått att jag ska säga till matte eller husse att jag vill gå ut. Jag kommer fram till dom o sätter mig och stirrar på dom. Fattar dom inte då så följer jag efter och stirrar ännu mera. Men nu har dom äntligen förstått och jag får så mycket beröm då så det inte är klokt.

I morgon ska jag få följa med på kalas. Jag älskar att få följa med matte och husse. Jag börjar bli stor nu också, äter mera, bajsar mera. Nästa vecka så ska jag få börja äta vanligt torrfoder utan att det är blött innan alltså. Sen på onsdag ska jag till veterinären och få spruta. Det kommer att gå så bra.

Jag har kommit till ett super hem. Det är matte och husse som är mina favvosar. Kissarna också såklart. Men dom gosar inte med mig och dom matar mig inte så däröfr ligger matte och husse lite högre än dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0