2 Augusti

Idag har matte fotat mig, och jag är en riktig linslus! Jag sätter mig jättefint och tittar precis in i kameran. Jag måste visa alla hur fin jag är ju...

Idag har jag busat massor! Jag älskar att ligga i matte eller husses knä och bita i mina leksaker. Sen vill jag gärna att dom ska kasta så jag kan hoppa och hämta dom. Ja, jag hoppar och hämtar dom, jag ser lite ut som en antilop säger dom.  Sen tycker jag mycket om att tugga på skor, speciellt husses stora gympadojjor som jag knappt orkar bära. När jag tröttnar på dom skorna tar jag mattes istället, dom är inte lika tunga.

Idag har jag fått leka med några andra katter minsann! En granne till oss har två stycken stora fina katter, den största var lika stor som jag! Snart ska jag få träffa mattes mamma och pappas hund, det ska bli roligt.

I morgon kommer mormor och hälsar på (mattes mamma säger att hon har blivit mormor hihi), då ska jag busa massor och vara lika söt som jag brukar.


Här ser ni vilken modell jag är!


Kommentarer
Postat av: Melinda

guuuuuud va söööööt :'D

2008-08-09 @ 14:12:05
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0