12 Augusti

Idag ska jag få följa med till mattes föräldrar igen, förhoppningsvis så är jag lite tuffare och vill leka mer med Billy som deras vovve heter.

Matte och jag har börjat att ta små korta promenader nu, vi går runt huset och jag tycker det är jättekul! Jag går så duktigt i kopplet nu. (det kunde jag hela tiden egentligen, jag ville bara se hur mycket godis jag kunde få! Hihi)

Matte har klippt klorna på mig idag också, hon fixade en tass själv, jag vill ju gärna vara med och bita i klotången, så matte säger att vi väntar tills husse kommer hem. Han måste faktiskt lära sig han med!

Idag ska jag bli lite friserad, vi ska klippa mina fötter och raka bakbenen :) Det är tydligen så en snygg Golden ska se ut. Som om att jag inte vore tillräckligt snygg redan...

voff voff, kanske lkommer någon bild sen på hur snygg jag blev.

Kolla gärna på  mattes bilddagbok, där har hon massa bilder på mig!(Vem annars?)

www.fluugan.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0