10 Augusti

Igår var vi och hälsade på Lucas, han är en väldigt stor Flat Coated Retriever. Jag brydde mig inte så mycket om honom, han ville busa med mig med hans mamma och pappa hade massor av skor, de var mycket roligare än han.

Jag trvides bra där, jag somnade medans dom åt mat. (lite fusk att inte jag fick smaka tyckte jag nog hihi)
Jag är ju en väldigt lugn liten kille, jag kan sova nästan vartsom helst.

Min gammelmatte kom och hälsade på hos oss igår också, hon tyckte att jag var jättefin :) och hon var jättekul att bita i! Jag är inte lika hårdhänt mot andra människor, det är bara mot husse och matte som jag kan ta i lite för hårt ibland. Men jag gillar min matte och husse. Dom är så snälla mot mig.

Idag har jag fått en ny leksak, en handduk! Mina leksaker som matte och husse köpt till mig är inte alls lika roliga som en handduk, eller en tom pantflaska!´

I morse kom äntligen min andra kattkompis tillbaka hem. Hon har varit borta sen i onsdags förra veckan. Jag har fått trösta matte, för hon var väldigt orolig. Men jag är bra på att trösta, jag såg att det var något konstigt med matte, så jag ville upp i hennes knä, hon lyfte upp mig och då fick hon massor av pussar och kramar. Jag är en liten glädjespridare. Alla som ser mig ute visar tänderna åt mig. Matte och husse säger att dom ler åt mig, och det är klart, man kan inte göra annat än le när man ser mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0