1 Augusti

I natt sov jag hela natten minnsan! Jag blir bara duktigare och duktigare för var dag som går. Däremot tycker matte och husse att jag inte lyssnar så bra när vi är ute, det är mycket roligare att springa och äta massa saker så matte vakar som en hök över mig så jag inte ska svälja fel saker.

Idag har jag inte kissat inne en enda gång, det är bra gjort av en åtta veckors liten bebis.

Jag älskar att ligga och sova i duschen! Speciellt när någon precis har duschat, då är det skönt. Sen brukar jag hjälpa matte eller husse att torka, jag slickar bort vattnet från deras fötter, matte tyckër det kicklas för hon skrattar så, då tycker jag att det är ännu roligare! Hihi

Nej nu ska jag snart gå och sova.

Vov på er från Specs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0